H&M julklappstips!

Allt finns att köpa här eller på h&m någonstans nära dig! :)
Som ni ser är jag helt förälskad i stickade tröjor med fina mönster.
Det är något ni kommer se mycket av när det gäller mina julklappstips. Jag tycker pippitröjor är lite tråkigt mainstream, jag tycker stickade tröjor med fina mönster är så mycket finare. Det passar både personer med långt och kort hår, killar och tjejer, personer med lockigt eller rakt hår. Allt!
Alltså verkligen, skit snyggt. Sedan så bestämde jag mig för att inte lägga i facket kille eller tjej när det gäller mina julklappstips. Dels för att jag hatar att det ens finns sådant men också för att liksom, det är snyggt hursomhelst!
Så, om ni ska hitta kläderna får ni både kolla på tjej och kill avdelnigen - snöa inte in er på vad som är tjejigt och killigt, för det gör totalt ingen skillnad. Jag gör julklappstips som passar för både flickor och pojkar, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0